ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Трява ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Можете да пазарувате без да имате регистрация в сайта.

Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона?

За да направите поръчка по телефона ще трябва да посочите: артикул, име, фамилия, точен адрес за доставка и мобилен телефон.

Какви опции за плащане имам?
Плащането на поръчката се извършва с наложен платеж.
 
Цените на стоките/услугите, предлагани в PUREMALL са в български лева (BGN), с включен в тях ДДС.
Какви са сроковете на доставка?

Обичайният срок на доставка е от 24ч до 5 работни дни в зависимост от спецификата на продукта, адреса за доставка и натовареността на куриерската фирма. Поръчки направени до 12.00ч. в работен ден се обработват още същият ден. Поръчки изпратени след 12.00ч. или в почивен ден се обработват на следващият работен ден.

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

ПЮЪРМОЛ ЕООД има договорни отношения с куриерска фирма Спиди

Как да откажа получаването на рекламни съобщения, получени като e-mail?

Ако не желаете да получавате рекламни съобщения под формата на e-mail съобщения, можете да се отпишете от информационния ни бюлетин. Това става като отидете най-отдолу на полученото съобщение и натиснете “Отпиши ме”. След това няма да имате възможност да получавате писма свързани с отстъпки и промоционални кодове от нас.

Какви са условията за рекламация на продукт?
Продуктите трябва да бъдат прегледани от Потребителя в момента на получаването им. Не се считат за дефекти несъществени различия в цвета, размера и външния вид в сравнение със снимката на стоката в е-магазина. Приемането на стока при доставката й означава, че е прегледана от Потребителя и е приета без възражения за дефекти и за състоянието й. Рекламации на закупени през е-магазина стоки ще се считат заоснователнив следните случаи:
1. При стоки с дефекти или с нарушен търговски вид, Потребителят има право на замяна на стоката. Доставчикът се ангажира да подмени дефектната стока с нова, за своя сметка. В случай, че не е възможна замяна, Доставчикът информира за това Потребителя в разумен срок и му възстановява по банков път заплатената сума, в това число и транспортните разходи по връщането.
2. Доставената стока е различна от поръчаната. В тези случаи, се прилага процедурата по предходната точка.
Не се уважават рекламации на стоки, които са използвани за друго, различно от нормалното им предназначение, или са били ползвани или транспортирани по нецелесъобразен начин, или са били ремонтирани от Потребителя или от трето лице или които са увредени, вследствие проявена небрежност на Потребителя или при неспазване на инструкциите, указанията и съветите на производителя за монтаж и/или използване на стоките.
Всички продукти имат законова гаранция за период от 24 месеца. Потребителите имат право да предявят рекламация при несъответствие на закупен продукт с договора за продажба за привеждане на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП. При получаване на продукт с фабрични дефекти или със скрити недостатъци, които не могат да се забележат с обикновен преглед при получаването на продукта, Потребителят има право на замяна с друг продукт от същия вид или с друг подобен. Рекламацията трябва да се предяви в срок до 14 дни от датата на получаване на продукта. Доставчикът се ангажира да подменим дефектния продукт с друг, за своя сметка. В случай, че не успее да замени дефектен продукт или да приведе продукта в съответствие с договора за продажба, Доставчикът се задължава да ви уведоми за това в разумен срок и да ви възстанови по банков път заплатената сума. Рекламациите се разглеждат при наличие на условията на чл.29. Възстановяване на разноски по връщането на продукти е приложимо при основателни и одобрени рекламации.
За чия сметка са куриерските разходи при рекламация на закупен продукт?

Доставчикът заплаща транспортните разходи за връщане на продукт.

По какъв начин става възстановяването на заплатена сума, за върнат продукт?

Възстановяването на заплатена сума, включително с разходите за доставка се извършва с банков превод.

Как мога да анулирам направена поръчка?

Можете да анулирате поръчка си на телефон: 02/973 11 31

Натискам бутона за плащане, но нищо не става. Какво да правя?

Проверете дали сте се съгласили с общите условия. Проверете дали сте въвели коректни данни в задължителните полета за попълване.