Поправка на продукт

– Всички продукти имат законова гаранция за период от 24 месеца.

– Потребителите имат право да предявят рекламация при несъответствие на закупен продукт с договора за продажба за привеждане на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП.

– При получаване на продукт с фабрични дефекти или със скрити недостатъци, които не могат да се забележат с обикновен преглед при получаването на продукта, Потребителят има право на замяна с друг продукт от същия вид или с друг подобен.

– Когато изпращате продукта за поправка в посочения гаранционен срок, се уверете, че всички аксесоари и документи към него са приложени.

– Заедно с продукта трябва да изпратите копие от касовия бон и копие от фактурата ви за покупка.

– Напишете кратко описание на проблема на гърба на фактурата.

– Продуктите изпращайте с куриерска фирма СПИДИ за наша сметка.